Mini Karnival

karangkraf

Sabtu lalu aku sefamily telah menyinggah kat mini karnival karangkraf kat Sek 15 Shah Alam,byk jugak la booth2 yg derang bukak. Siap bole ambik gambar utk jd cover majalah.  Mula2 aku singgah kat booth yg jual novel, buku masakan & kraftangan. Tp memandangkan dah byk buku yg aku beli terdahulu so, x de byk buku yg aku sambar kali ni. Novel dah x berapa layan skrg, klu x mmg syok memborong ada 30% diskaun n free gift.Last2 aku terpandang buku komik ni… dr jauh igt kan buku komik Tok Lat tp bila diamati dr dekat Buku sejarah awal Sudirman rupenye.

 

IMG_0235

Baik punye layan buku ni sekali ada sambungan daa…

 

IMG_0236

aramak! mana nak cari plak ni sambungan dia, ada publish ker? nak kena col karangkraf la plak… akak kat booth tu citer masa aku nak bayo buku ni dia kata dulu arwah sudir one of karangkraf nyer staff sbb tu la byk kartun dia ttg dia kuar kat majalah URTV.

 

IMG_0239

antara majalah yg aku beli

 

IMG_0240

free gift

IMG_0241

menang ni masa dpt 2 balingan dart percuma

1 balingan dart tersasar, sib baik x kena krew mini karnival

klu x ada plak laporan berdarah kat majalah derang.

sekian.

Comments

Popular Posts