04 March, 2009

Aktiviti pagi Ahad

Selalu klu hari ahad, aku suke sgt gi psr stadium S.A, sbb nye kat situ bole jamu mata tengok brg2 antik , brg perhiasan rumah dan mcm2 lagi… lps penat jln2 gi pekena plak char kue tiow basah. Tp pagi Ahad kali ni bw Che Mat gi Akuarium tgk fish. Tempat kesukaan Cik Gedebi Acif. Mula2 tu ok lar, lama2 bila tgk ikan yg besar2 Che mat jd takut plak.. Punca nye ayah dia dok sakat lebih2 spi Che mat naik takut tgk ikan yg besar2 dr dia.Ikan kecik2 Che Mat suke lar. Ada dalam satu kolah tu, ada ikan Arowana (betul ke eja ni) besar sgt, ada 2, 3 ekor. Ni klu sapa2 terjatuh confirm kena mkn nyer.. shark pun ada…

IMG_0234

IMG_0232

muka Che mat baru lps nangis

IMG_0230

No comments: