09 August, 2008

Emmm sedap!















Tadi tgh dok kemas2 bilik,godek2 jap digicam. Tak sangka hubby ada snap gambor Che Mat tengah makan donut yang Pak Ngah dia bawa. Sedap sungguh le donut tu yer sampai thumb up. Abis celomot muke Che Mat. Che mat mmg suke sgt mkn donut, sampai tido pun bole dok pegang lg donut dia. Sampai ayah dia nak ambik pun dia x kasi takut ayah nye mkn le tur. Sudahnye abis baju dan sofa kena krim donut.Dah lama mama x buat donut kan, kemalasan yg amat sgt, sejak preggy ni mmg x larat nak ke dapur. Tengok la weekend ni klu ada masa bole le buat sikit utk Che Mat.

No comments: