Ragam manusia


Bila tengok gambar ni teringat lak rasa x puas ati masa menghadiri majlis perkahwinan sepupu hubby aku ni. Memang la org kita ni suke melebih2 kan org yg popular dan glamer. Rombongan belah kami (pengantin lelaki) sampai selepas azan Zohor. Cam biasa la pihak pengantin perempuan akan sambut rombongan pengantin lelaki, tapi yang x best nye, x de meja khas disediakan untuk rombongan kami. Semua sedara-mara terkontang kanting dan semua pakat berdiri kat tepi khemah berhadapan dgn pelamin sebab meja semua sudah penuh. Apa yang aku x puas ati ada 2 meja khas disediakan tp bkn utk kami, meja tu disediakan untuk artis Azmir and kump gang star dr Filipina & Thailand yang dijemput khas oleh pihak perempuan.


Sepatutnye tuan rumah kena la mengalu2 kan rombongan pengantin lelaki, ni tidak sampaikan kami terpaksa menunggu agak lama untuk makan berhidang bersama pengantin, kerana menunggu untuk majlis tepung tawar dan ucapan dari tuan rumah dan artis jemputan dr kump gang star tu. Sudahnye aku ngan hubby makan dlu di meja lain sbb nak kejar satu lg majlis kawin member di klang. Memang nampak gah dan glamer le wedding tu sbb artis ada dtg. Aku tengok mak sedara aku semua mcm muke x puas ati. Tapi masing2 diam je. Tak sangka lak bila 2 minggu lps tu masa aku blk ke kg hubby, mak sedara aku cerita psl x puas ati ngan layanan tuan rumah masa majlis kahwin tu.


Dan x disangka2 majlis perkahwinan tu ada disiarkan di slot diari Gang star. Patut le beriya2 layanan nye, rupe2 nye nak masuk tv la plak. Tur la adat resam manusia yg suke menyanjung org yg berpangkat, kaya atau ternama. Tapi bukan semua org begitu. masih ada lg manusia di luar sana yg x tergolong dlm kategori manusia seperti ini.

Comments

Popular Posts