Dengar u-tube siang-siang kena la pandang2 dan dengar2 huhuhu!

Lawak..lawak..
pagi ni mood setazah aku terlebih sikit.
punye la beriya mendengar youtube UAI pada yang tak tau short form tu.. UAI ialah Ustad Azhar Idrus.

Dengar punye dengar aku terlelap plak. maklum la klu jam belum cecah angka 8 pagi mata aku memang terbukak separuh je.
ntah cam ne ntah connection head phone handphone aku tercabut. punye la ganas terlelapnya. padahal tido atas meja ofis je tu.

sambil terlelap tu, sedap jer dengar youtube UAI. tetiba ada orang duk touched aku. Terkejut aku pagi-pagi Si senior manager grp soft depan mata aku. Apahal dia kejutkan aku ni. Aku ada buat salah ke.

Rupa-rupanya henset aku ter on full volume ko. Satu department pagi-pagi dah kena dengar soal jawab ustad Azhar Idrus. Dah le topik soklan yang Ustad jawab tu bab kawin lebih. hahahaha! adoi! la.
aku pun buat muke selamba je la...

terus vibratekan dah capai buku note gi masuk morning meeting.

Comments

Popular Posts