21 May, 2014

cuci sawang

salam,

saja melawat rumah yang dah lama terbiar.

kesihatan tak berapa mengizinkan untuk menulis akhir-akhir ni.

mood pun asyik ke laut.

macam-macam hal pulak kebelakangan ini.

satu je info untuk si pencari buah jambu susu.

buat masa ini jambu susu tak dapat la nak dikongsikan lagi.

pokok jambu susu telah ditebang oleh tuan tanah.

makanya aku pun sama la akan berputih mata tak dapat nak makan huhuhu.

sekian,

jumpa lagi.

No comments: