21 May, 2013

coret-coret PRU 13.

Walaupun dah lama berlalu hari mengundi senegara.
saja je nak tempek gambar-gambar PRU.
tahun ni aktiviti memangkah masih kat kampung.
tak tukar alamat pun lagi.
Malas nak tukar alamat mengundi.
sebabnya time mengundi ni lah dapat jupe kengkawan.
maklumlah time raya je selalu jumpa ramai kawan-kawan.
kalau nak senaraikan tak puas hati dengan pengurusan PRU.
sampai election akan datang pun tak akan habis.
Malas nak story banyak-banyak meh kita layan gambar...

20130505_071426

Cuaca pagi hari mengundi sangat nyaman, berkabus lagi.dah macam kat cameron gitu heheheh

20130505_072155

20130505_072757

20130505_110224

20130505_091138

Yang bestnya kali ni mengundi di sekolah rendah aku dulu. memang memori daun lalang sungguh. Mengundi dalam kelas masa aku darjah dua. Dapat gak jejak lagi kelas ni. Sangatlah uzurnya kelas aku tu. Disebabkan  cuaca tengahari agak terik dan fikir nak cepat balik. Terlupa nak pusing2 sekolah melawat kawasan huhuhuhu.

Pictures4

1 comment:

Anonymous said...

Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading correctly. I'm not sure why but
I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.

Also visit my web blog - Stargames bonus