14 February, 2013

Hello Kitty in da house.

sekarang ni demam hello kitty dah menjangkit kat mak dia.
anak memang dah lama suka dah.
ni kalau nampak apa-apa barang hello kitty,
mak dia yang lebih-lebih nak membeli hahahaa.
yang untung anak dia jugak ler.
pak dia geleng-geleng kepala.
Sekarang ni kat pasaraya Giant ada banyak barang-barang Hello kitty.
Harga boleh tahan ler.
Tapi kalau nak rembat semua sekaligus,
memang kopak.
Tak perlu pun Che Nah nak merayu kat mak dia.
Selalu sampai dia cakap ‘Tolong lah! Tolonglah!’ sampai tekap dua tapak tangan macam sembah raja zaman dulu-dulu. minta belikan hahaha
kali ni,sekali mintak je dah dapat hahahaha tak yah bargain2 sebab, mak dia pun berkenan sebenarnya lol.

20130131_221515

No comments: