17 April, 2011

aku ni dah tak ade keroje lain gamaknya…

Udoh lama teman tak berbahase kampung teman. Kalau udoh namanye keroje kat negeri orang ni nak-nak pulok orang sekampung sekerat dua je. Mana nye nak terkeluor loghat negeri teman yea dak.. bukan kate di tempat keroje di rumah pun azab bebenor nak keluor ayat kampung teman. Bukan teman tak nak mengajo che mat ngan che nah tu. Karang takut deme tersalah sebut kat sekolah jenuh le mak yong ni nak meng”eksepelin” kan kat deme tu. Baik le tunggu deme akil baligh dulu kot yer pun kan. 

ape-ape he’ pun, cer kome layan je ler gambor-gambor beg teman kat bawah ni ha… kot rasa-rasa nak bagi bintang ker hape ker.. jangan le segan-segan yea. bak kata orang kampung teman ‘kalau segan balik bagan ler’ bagan mana, haaa..yang itu yang kita tak tau tu..gamaknya balik bagan datok le kut kan..

 

P4170804idak  ke kome rasa macam nak beli …ekekekeke

 

P4170799

ape he’ pulok macam mengecut je beg ni…

 

P4170806

2 comments:

leeya abdul said...

dema kasi ****** (6) ENAM bintang..setuju ke..

ImanAzyan said...

iskhhh! setuju sesangat-sangat.deme udah bagi teman nerime aje.. uish! suke bebeno teman mendegonye.