19 July, 2009

apa da…

aaarghhh!! mengantuknyer. hajat aku nak mengupdate kan gambar kat FB masa gath petang td.  tapi mata pelak berat sgt , bila tgk jam dah pkl 12 tgh malam ptt la layu je mata. anak2 n hubby masing2 tido bergelimpangan kat depan tv.

Pinggan di dapur byk plak x berbasuh bahana ptg td nyer mkn2. kain baju plak melonggok di sofa belum berlipat. Pelik jugak aku rasa semlm mcm dah settle sumer dah. Bila nak start keje balik mcm2 keje nak kena buat.. perlukah aku cari maid yg made in indon… owh! tidak sekali2 kerana aku tidak mau itu maid akan mendera aku yg baik lg lembut hati ini…ekekekkeke! iyer ke yong..

aku x tahan dah ni tgk seisi keluarga aku dah lelap. wait for me!! i’m coming gedebussssss…..

No comments: