Yup! Baby Girls

Firstly, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, Untuk semua umat Islam

Alhamdulilah, Akhirnye aku selamat melahirkan seorang putri di hari raya yang ke-7, walaupun menghadapi berbagai tekanan terutama sekali tekanan darah tinggi.

Raya yang ke-6 seperti yg dikehendaki aku pergi check BP lg kat KK Shah alam.
Dah syak dah kali ni mesti BP tinggi lg,
Untuk kali kedua aku kena admit lg ke HTAR.
Nah! kau naik ambulance lg.
Dah selesai pendaftaran bagai aku pun di usung ke Wad 1B dan ditempatkan di katil 21A.
Cam biasa BP kena check hourly, Doktor pakar kata aku mungkin akan dipaksa bersalin awal.
So, duduk la kat situ sambil berkenal-kenalan ngan jiran sebelah menyebelah.
Call Hubby suruh dtg antar brg2 dan ambik kunci kete.
Kete, aku tinggalkan kat Klinik .

07hb October 2008
  • 4:00 am = check jantung anak dan di beri ubat berak.
  • 6:00 am = doktor masukkan ubat
  • 8:00 am = dah mula sakit
  • 1:00 pm = Doktor check dah 4cm & pecahkan air ketuban
  • 1:45 pm = Dah sakit gila
  • 2:00 pm = Diusung ke bilik bersalin
  • 2:09 pm = Selamat bersalin diwaktu hujan lebat ngan guruh berdentam dentum
  • 4:10 pm = Selesai semua proses jahit-menjahit.
  • 4:20 pm = Alhamdulilah dah selamat. Time to rest

08hb October 2008
  • 8:30 pm = Discharged.

Comments

Popular Posts